Torsdagen den 15/11

19,50

Idag känner jag mig verkligen frusen och ur form... Igår ska vi inte tala om.. men idag är det liksom som att det är något som håller på att bryta ut i kroppen... suck jag har verkligen inte tid att bli sjuk.

Har ändå varit på jobbet idag och ridit fyra hästar på kvällen. Det är ju tur att jag inte har några direkt problem inför examinationen ifall jag nu ska gå och bli sjuk..
Åh det här vädret som är så härligt, det är nu som jag kryper fram! Älskar vinter och knastrandet under fötterna när jag traskar med hundar eller är på väg till stallet! Å djuren, de verkligen lyser av lycka när man tittar på dem. Äntligen VINTER!!

Nu ska jag koka lite alger till min sjukling och sedan är det dags för kvällsmaten till både djur och mig själv. Är ledig från jobbet imån, men ska ägna den största tiden i stallet, gymmet och i soffan tänkte jag!!

God Kväll! Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0