Torsdagen den 1/11

Tanke: Visste ni att det i vissa länder finns folk som blir "upphetsade" (inte sexuellt) av att flå små djur arter levande???? BLIR SÅ ARG!!! Va är det för fel på folket. Skulle jag få tag i en sån människa... De kallar det kultur...

18,00

Idag va en regnig dag.. Å myggen de har överlevt... USCH!!!

Hovslagaren kom idag så hästarna fick ledigt så istället sitter jag med pappers arbete och telefon samtal...

Idag fick jag brev att jag kan hämta grevens mask på posten, spännande och se ifall de funkar, hoppas! Men det tar ju tid. Men jag är villig att vänta, Lääänge! Så länge som att jag känner att det gär nytta och att han mår bra, så klart!

Är ledig imån och på måndag, fast ledig för mig är ju inte att ro om sig själv och slappa.. nej jag måste ju träna hästar, fast måste är ett dumt ord för jag älskar verkligen all tid jag lägger på djuren över huvudtaget. Mår så bra i deras sällskap.. Helt fantastikst, önskar bara fler kunde förstå det..

Här är en bild på mig som ni aldrig sett mig förr... haha enjoy!



image9

Kommentarer
Postat av: Lina

Wow! Vilken blick! Jättekul att få se...vet ju att du är rätt duktig!

2007-11-01 @ 19:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0