Tisdagen den 6/11

19,00

Började min dag med att försova mig, och sedan blev det stressig frukost och stressig medicinering av Greifi, stackarn han var helt förvirrad som jag irrade runt i stallet bland byttor och bröte. Men jag lyckades ändå att komma i tid till jobbet, hur nu det gick till....? Olaglig körning kanske =P

Prövade något upp piggande som mamma köpt, blir så frutkansvärt seg av att försova mig, ChiSan eller något i den stilen hette det.. pigg blev jag, men det kallar jag att lura kroppen för under den tiden det gjorde verkan så hade jag så mycket energi att det nästan gjorde ont i kroppen, blev liksom skakig. Och sedan när det inte gjorde någon verkan längre, då blev jag svintrött.. För att min kropp hade antagligen fått för mycket energi än vad den egentligen orkade med. Så jag nöjer mig med att sova och stiga upp sen är jag så trött jag är, för jag mådde nästan sämre efter att druckit de där.

Tränade tre av unghästarna idag. Tog längre tid än jag trodde. Blev nästan 40min per häst. Men de gick jätte bra! Han som är rädd för sin egen svans, gud vad jag skrattar åt honom ibland. Han är så himla lustig, men samtidigt ett hjärta av guld!

Nu ska jag försöka börja jobba på en affisch att sätta upp i olika affärer om min han hund här hemma som är tillgänglig för avel.. Ska bli riktigt kul! Hoppas det är någon som nappar för hela familjen älskar den här hunden och vill gärna ha en eller flera =) avkommor efter honom.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej Anna! Ville bara tala om att jag tittar in på din blogg och följer dig med spänning...Hur går det med Greven, svarar han på medicineringen?
Ann

2007-11-07 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0