Söndagen den 4/11

18,30

En helg med fullt ös och lite sömn, ända tills idag morse.. åt hrm "frukost" kl. 12,30. Min kropp behövde det, va helt slut efter allt ståhej! Gick bara upp vid 7,30 och matade och rastade alla djur sedan va de bingen igen, skönt.

  Hundarna tyckte också det var skönt, de har varit ute med mig dygnet runt i en veckas tid nu och sprungit med när jag tränat på åkrar och backar, det var precis som att de tackade mig för att jag sa: Kom nu grabbar så går vi in å sover igen, istället för att  marcshera in för en snabb frukost och sedan ut i stallet och börja träna.
Men sedan hade de givetvis överskotts energi, tur att daniel var hemma och lekte med dem!! De gillar verkligen honom, deras ögon fullkomligt lyser när de får syn på honom! Så gör också mina <3

Red alla fem hästar idag me, återigen: JÄTTE DUKTIGA!! Det märks verkligen på dem att de börjar få in en rutin för träningen nu, de vet liksom vad som gäller! Så roligt.

Igår kväll va vi och åt på Sir Simons i jönköping, jätte gott och trevligt!

Nu ska jag kolla på en film, har precis ätit sen men god och välbehövd middag!

Imån är det träning av hästar och i gymmet som gäller. Sedan ska jag börja läsa mina isländska sagor också, och skriva upp ord jag inte förstår... typ hela böckerna kan jag tänka haha. Tur jag har min vän Lina till hjälp!!!

God Natt!         /Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0