Lördagen den 17/11

20,40

Idag har varit en jätte rolig dag med massor av härlig träning med hästarna! Åkte till ovalen med två av unghästarna, de hade jätte roligt och gick hundra gånger bättre när de fick lite mer yta att jobba på!
Imorgon åker jag tillbaka till ovalen med ytterligare en häst, kanske tar med två.. de va ju så roligt.
   sedan red jag när jag kom hem också, fast det fick bli på banan med lyse eftersom det var mörkt. Sen var det mys och ompyssling med trötta, svettiga och hungriga hästar. De riktigt njöt av ompysslingen. Red ganska länge och intensivt idag ju så de blev nog extra trötta. Men de va RIKTIGT duktiga!!!!

Nu är jag seg och trött, fick ju hjälpa daniel med bänkpress idag också, kände inte alls för det men det är ju inte alla gånger han känner för att ställa upp på mig heller men han gör det iaf, så det var bara att bita i det sura äpplet och följa med!

Nu blir det dusch och lite varma mackor sedan bingen. Tidig morgon imån.

H. Anna

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att det gick bra i Vaggeryd! Nu närmar det sig slutprov...

2007-11-17 @ 23:15:30
Postat av: Lina

Hej Anna! Saknar dina bloggar! Hoppas att du snart skriver igen!

2007-11-20 @ 22:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0