Fredagen den 22/11

11,55

Jag har en egen "vinprovare"... hehe nyfiken!?

20,55

Nu är jag tillbaka efter träningen, det gick skitbra idag. Stänkte 160 i böjen. Och gjorde skit bra i bänken på 85. Gick inte på mer för jag har ett pass kvar med tröjan innan tävling..

Ja så till min "vinprovare" Det är min vovve Casper jag pratar om (australian shepherd) på dagarna ägnar ju jag ganska mycket tid åt hästar, till hästar så hör ju fodring och vatten..
Det här med vatten, Casper är en vattenprovare! Jag brukar använda vattenslangen när jag fyller X antal hinkar. Det hela är mycket enkelt, duger vattnet i hinkarna, ja då dricker Casper ur hinken, duger det däremot inte.. Då fnyser han lite och dricker istället direkt ur slangen.
Samma sak gäller inne, vatten skålarna granskas MYCKET noggrant.

Nu ska jag återgå till idol. Imån är det tidigt upp och ut till hästarna. På kvällen är det dags för årets första, elr aa julen 2007 första julbord. Ska med daniel som respektive till hans jobb julbord, Trevligt. På sändag är det vilodag för hästarna och jag passar på att ta härlig sovmorgon och sedan åka för att kolla på Bänk-SM för Juniorer och Ungdomar.

God Natt!

ps. Lina, jag älskar isländska och tycker det är såååå vackert, jag kanske inte förstår så mycket men jag försöker verkligen sjunga ut! Vill vill vill så gärna lära mig!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Anna! Vi fortsätter våra sagostunder! Kanske skall vi läsa en annan bok nästa gång!

2007-11-23 @ 22:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0