Torsdagen den 20/12

18,20

Det är nu man ska ha bärbar dator.. När man tvingas sitta framför datorn i timtal.. Får såååå ont i rumpan av att sitta. Suck! Haha

Idag har inte blivit mycket gjort, mest bara planerat mitt liv framöver, och hur jag ska hinna med allt.. men sitter jag säkert där den 24.e på kvällen och hör pappas ord:
- Ta det bara lugnt så ordnar sig allt!
Och visst har det ordnat sig... Mn just NU så känns de som en VÄRLDSKRIS!!!!

Ska ut til hästana nu och fixa det sista inför kvällen och sen måste jag vila innan jag ska upp till jobbet för sista gången detta året =)

Kram

Ps.... IMÅN ÄR DET EN UNDERBAR DAG OCH JAG LÄNGTAR SÅ! Jag och min älskade Daniel har varit tillsammans i 3 år! Älskar honom av hela mitt hjärta!


image11

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag håller med din pappa....DET FIXAR SIG! Hoppas att din och Daniels årsdag blir en dag att minnas...

2007-12-20 @ 21:38:21
Postat av: Lina

Du Anna...jag måste ha tillbaka de isländska böckerna till nyår för lånetiden går ut den 4/1. Det fore fint om du kan komma upp med dem en dag så att jag lämna dem direkt efter nyårshelgen.

Vill även önska dig och din familj en RIKTIGT SKÖN JULHELG & GOTT NYTT ÅR!

2007-12-22 @ 22:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0