tisdagen den 25/12

10,10

Julafton är över med blandade känslor...

Har bestämt mig för att sälja min nyss nyinköpta stationära dator till Daniel... För att istället köpa en bärbar, billligare dator.. Känner att jag köpte en "för bra" dator. Har inte användning för all den kapaciteten som den har.. det jag gör är ju istort sett vardagligt internet surfande, e-mail (blogg) och hanterar bilder... Så jag kommer tjäna på att sälja den...!

Håller på att packa och förbereda inför en norge resa som jag, pappa och daniel ska på.. Min farmor har ju sitt föräldrar hus kvar där! Ska bli skönt att komma bort ett tag. Hundarna åker också med annars hade jag inte åkt.. Tycker det är så tomt utan dem.. Bara tanken på 3-4 månader på Island utan någon som helst kontakt me mina hundar får mig att må illa.. Det är en karens på fyra veckor annars hade jag tagit med mig min hund, men jag vill inte utsätta honom för det för jag tror inte hans kropp och psyke skulle klara det..

Så... jag kommer inte skriva på ett tag nu när jag beger mig till norge...!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Lina

Nu bär det snart av till Island! Lyckliga du! Hoppas att du kommer att trivas riktigt bra och komma hem full med erfarenhet och minnen. Jag ser fram emot att läsa din blogg!

2008-01-03 @ 20:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0