Tisdagen den 11/12

17,30

Måndagen den 10/12 genomförde jag examinationen av mitt unghästprov under bevakning av Vignir Jónasson och Johan Häggberg.

Resultatet............................................... G O D K Ä N D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =) =) =)

ÄR SÅÅÅÅÅÅ GLAD!!!!

Det kändes bra hela vägen igenom, ett par missar men fick goda lovord från de båda examinatörerna!

Tack, Mamma och pappa för hjälp och stöd ända från start till mål!

Tack Min älskade Daniel för att du stöttar mig och hjälper mig igenom alla mina konstiga idéer!

TACK monika för din proffsiga hästskötsel under provets gång. GULD värd!

Tack Monika och Åsa för att jag fick låna Tvisti som ridhäst till handhästpprovet, han skötte sig med bravör!!

Tack Lina för att jag fick låna Saga av dig för att lära alla unghästar att gå som handhästar, hon är en klippa!

Å inte minst Tack till:

Gunilla för lånet av Gardur
Gudula för lånet av Herjann och Frakki
Ellinor för lånet av Gimli
Eva-Lena för lånet av Fjalar!!
Utan er fyra hade det inte blivit något prov!!!!!!

Tack till alla er som trott på mig och hjälpt mig att finna kontakter till att hitta fem lämpliga hästar!

Tusen Tack till alla!!

Nu ska jag vila, har jobbat 5.30-13.30 idag och ska gå på nattskiftet från 01,00-04,30... Känner att jag måste sova lite!

Kramar Anna

02,00

Klart att jag kommer att fortsätta att blogga när jag drar iväg till Island! Kanske inte varke dag men så ofta jag bara hinner och orkar och givetvis ifall det finns dator som är tillgänglig. Funderar på att ta med mig en bärbar själv, men jag vet inget om hur det funkar med kostnader och uppkopplingar... Svårt att fråga Óli också, eftersom vi inte talar samma språk och engelska är så svårt att uttrycka sig med när det gäller såna här saker.. Massa konstiga ord å så..

Nej nu kallar jobbet igen...!

Kommentarer
Postat av: Ann

JÄTTE JÄTTE JÄTTE GRATTIS!!! VAD KUL!!! LYCKA TILL I FRAMTIDEN!!! SKA BLI JÄTTEROLIGT ATT FÖLJA DIG!!

2007-12-11 @ 20:53:47
Postat av: Lina

Instämmer med Ann! Mycket duktigt gjort! Du fortsätter väl att blogga när du åker till Island?

2007-12-11 @ 21:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0