Fredagen den 7/11

12,05

Regn regn regn, jag är #¤%&%¤ trött på detta eviga regnande. Hagarna är blöta och klaffsiga. Jag har två hagar som är torra för att de är backiga.. resten är en enda sörja, hästarna vill vara ute men jag kan bara inte låta dem gå i detta klaffs... Kanske borde fundera på drenering till nästa år!?

Nu ska jag dra iväg å träna styrkelyft och försöka tänka på ngt annat än provet. Hästarna har vilodag idag och jag känner att vi behöver lite tid ifreån varandra, i hopp om att de blir lite uttråkade av att bara gå i hagen och längtar efter att få hitta på saker med mig.

H. Anna

Kommentarer
Postat av: Lina

Håller med dig om att regnet börjat bli lite jobbigt nu. Jag längtar efter en vit vinter med snö och kyla! Med glada hästar och hundar som är rena efter skogspromenaderna!

2007-12-08 @ 10:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0